Replica Patek Philippe
Journe is actually separate with the rest of the industry for numerous reasons.The final results of replica patek philippe the tests are continuously checked and many types of email address details are stored.
Devojčica (3) progutala ono što veliki broj ljudi ima kod kuće, umrla je u NAJGORIM MUKAMA: "Ležala je u BARI KRVI" - Recepti
Vesti

Devojčica (3) progutala ono što veliki broj ljudi ima kod kuće, umrla je u NAJGORIM MUKAMA: “Ležala je u BARI KRVI”

Doktor je pretpostavio da je u pitanju trovanje hranom

Trogodišnja devojčica tragično je preminula nakon što je progutala malu okruglu bateriju koja joj je izgorela jednjak i srce.

Britni Konvej preminula je 28. jula u dečjoj bolnici u Kvinslendu, tri nedelje nakon što je progutala magnetni uređaj koji je srastao sa njenim telom.

Njenim roditeljima Lorejn i Dejvidu Konveju prvobitno je rečeno da njeni simptomi mogu da budu posledica trovanja hranom ili virusa, da bi na posletku otkrili da je u pitanju baterija.

Trogodišnjakinja je prve simptome imala 6. jula, kada je majci govorila da je boli grlo, nakon čega je povraćala više puta.

– Dala sam joj lizalicu i mislila sam da je progutala preveliki komad – rekla je gospođa Konvej za “Ej-Bi-SI”.

Doktor je pretpostavio da je u pitanju trovanje hranom, ali zdravlje njene ćerke nastavilo je da se pogoršava uz dodatno povraćanje, neobjašnjivo krvarenje iz nosa i strašne bolove u grudima.

Nakon posete bolnici, pretpostavka je bila da devojčica ima virus, čiji će simptomi da prođu za nekoliko dana. Uprkos tome što su roditelji nagovarali doktor da devojčici urade rentgentsko snimanje, rečeno im je da će doktori nadgledati stanje njihove ćerke.

– Doktor je uopšte nije fizički pregledao – rekla je majka.

Na kraju su simptomi postali još godi, a majka je jednog dana zapala u najgoru noćnu moru svakog roditelja.

– Britni je ležala u bari krvi, nesvesna – priseća se.

Ona ju je potom prebacila u drugu bolnicu, gde je objasnila simptome svoje ćerke, a putem rentgena je otkrivena baterija u njenim grudima. Lekari su devet sati pokušavali operacijom da uklone bateriju i stabilizuju devojčicu.

Ona je potom prebačena u dečju bolnicu u Kvinslendu kako bi bila podvrgnuta još jednoj operaciji. Preminula je osam dana kasnije.

Trogodišnjakinja je treće dete koje je umrlo u Australiji nakon što je progutalo bateriju 2013. godine.

Izvor: Srbijadanas.com

Loading...